AGV

11 صفر, 1442

AGV

AGV #8217 ler ve Elektrikli Çekiciler Havaalanı Lojistiğini Optimize Etmenin Yeni Bir Yolu< h3>

Hava yolculuğu önemli ölçüde yavaşladı. Geçtiğimiz birkaç hafta içinde, ticari havayolları, koronavirüs salgınıyla ilişkili uluslararası seyahat kısıtlamaları nedeniyle yolcu operasyonlarını radikal bir şekilde azalttı. Etkilenen bazı önemli havalimanı sektörleri yakıt ikmali, temizlik, bagaj transferi, kalkış kapısı hizmetleri ve kargo yükleme ve boşaltmadır. En büyüğü elbette havalimanı perakendeciliğidir. < p>

< p>

Özellikle havalimanlarında geçiş yolculuğu ve yaya trafiğindeki bu düşüş, Heathrow Havalimanı #8217 nın özel kargo uçuşlarının sayısını artırdığını ve temel kargoların çalışır durumda kalmasına izin verdiğini gördü. Heathrow Havaalanı #8217 nın, devam eden COVID-19 salgını ve ardından kapanmanın ortasında en yoğun gününü yalnızca kargo uçuşlarında geçirdiği bildirildi. Çevrimiçi perakende devi Amazon, internetten alışveriş yapanların artışına hizmet etmek için özel bir kargo uçağı işletmeye başladı. Bununla birlikte, bir Hindistan havaalanı benzersiz bir kargo sorunuyla karşı karşıya kaldı. Mumbai International Airport Limited, yaklaşık 4500 MT yedek kargo ve temizlenmemiş ithalat gönderisine sahiptir. Bununla birlikte, günümüzde havayolları, koronavirüs salgınıyla mücadelenin bir parçası olarak gıda, ilaç ve tıbbi cihazlar gibi hayati önem taşıyan malzemelerle kargo uçuşlarına öncelik vermek için mevcut kapasitelerini kullanıyor. Ancak bu temel malzemelerin nihai hedeflerine güvenli ve sorunsuz bir şekilde ulaşması için dikkatlice düşünülmüş lojistik süreçler, kargo işlemleri ve ekipman gereklidir.< p>

Movexx #8217 te, yük ve yolcu mallarını güvenli ve etkili bir şekilde taşıyan çözümler geliştirmek için birkaç yıl harcadık. Hava taşımacılığı müşterilerinin tüm havalimanı boyunca verimli lojistik elde etmelerine ve havacılık şirketlerinin yeni zirvelere ulaşmalarına yardımcı olduk. Kargo ve arabaları verimli ve zamanında taşımak için önde gelen bir Alman havayolu şirketi ve Hollanda #8217 nın en büyük havalimanı ile birlikte çalıştık. Son yıllarda, müşterilerimize yenilikçi çözümler sunmak için çeşitli pazarlardaki bayilerimizle yakın çalıştık.< p>

Etki< strong>< p>

Havaalanı lojistiğinin (yakın) geleceği, COVID-19 nedeniyle çok farklı görünüyor. Havalimanlarının ve diğer endüstrilerin sadece merkezi ve otomatik bir sistem oluşturmaları gerekmeyecek, aynı zamanda hava taşımacılığı hizmetleri ve havacılık endüstrisindeki çeşitli sektörleri optimize etmek için mevcut teknolojiyi kullanmaları gerekecek. Sosyal mesafe gibi yeni sağlık düzenlemeleri hem kamusal hem de çalışma ortamlarında norm haline geliyor. Bu değişiklikler, projelerin gecikmesine ve üretimin durmasına neden olabilir. Aynı çalışma alanını aynı anda daha az sayıda çalışanın işgal edebileceği ortamlarda, teslimattaki geri dönüş süresinin artması bekleniyor.< p>

< p>

Çözüm< strong>< p>

AGV #8217 ler yalnızca perakende ve tıp dünyasını değiştirmekle kalmadı, aynı zamanda endüstri anlayışı, otonom ve otomatik yönlendirmeli araçların havacılık endüstrisinde de ilgi görmeye başladığını gösteriyor. Önümüzdeki yıllarda, hatta belki aylarda, AGV #8217 lerin en uygun rotayı belirleyip seyrederken kargoları havalimanı boyunca taşıyarak havalimanı lojistiğinde devrim yaratması bekleniyor. Aynı şey perakende sektörü için de geçerlidir. Korona dönemlerinde e-ticaret talebi arttıkça, çevrimiçi mağazaları destekleyen depolar da sipariş karşılama sürecini kolaylaştırmak ve hatta yiyecek teslimatı yapmak için AGV #8217 lere yöneliyor.< p>

 < p>

Şu anda AGV #8217 ler, COVID-19 #8217 un yayılmasını en aza indirmek için kullanılmaktadır. En esnek şirketler bile, halk sağlığı düzenlemelerine uyarken verimliliği ve üretkenliği artırmanın yollarını arıyor. Ek olarak, bir AGV veya başka bir Movexx elektrikli römorkör, bir buçuk metre kuralının garanti edilmesini sağlar. Daha önce arabaları veya arabaları olan bir trenin çiftler halinde taşınması gerektiğinde, artık 1 kişi ile yapılabilir. Bir AGV kullanılıyorsa, hiçbir personele gerek yoktur.< p>

 < p>

Movexx T1000 #8217 i OPT0514 ile birlikte havalimanındaki iş sürecine entegre etmek için başka bir çözüm. Bu, sadece sınırlı havaalanı personelinin bagaj arabalarını verimli bir şekilde hareket ettirmesini sağlamakla kalmayacak, aynı zamanda üretkenliği artıracaktır.< p>

Arabaların elektrikli römorkör olmadan manuel olarak taşınması enerji gerektirir ve zaman alıcıdır. T1000-Platformunun çok kullanışlı olduğu yer burasıdır. Bu elektrikli römorkör, sürücünün bir dizi arabayı rahatça ve fiziksel çaba harcamadan taşımasını sağlar. Bu, minimum personel ile çalışan bir dağıtım merkezinde büyük bir fark yaratabilir. Gelecek değişikliklere ve sınırlar yeniden açılıncaya veya koronavirüs tehdidi azalıncaya kadar, havalimanlarının genel olarak koronavirüs sonrası kendilerini operasyonda tutacak yeni çözümler ve ekipmanlar düşünmesi gerekmektedir.< p>

 < p>

Bu blogda bahsedilen elektrikli çekiciler hakkında daha fazla bilgi edinmek için web sitemizi ziyaret etmeniz yeterlidir.< p>

Yazımızı sosyal medyada paylaşabilirsiniz < p>

< div>
Facebook< a>
< span>
< div>< div>
fb-share-icon< a>< div>< div>< div>< div>< div>
Twitter< a>
< span>
Tweet < a> < div>< div>< div>< div>< div>< div>
LinkedIn< a>
< span>
Share< a>< div>< div>< div>< div>< div>< div>
< div>